Loputon somettaminen, bloggaaminen tai mainostaminen ei tuotakaan toivomaasi kauppaa? Olisiko aika tukkia vuodot ja aloittaa tienaaminen...

“Suomen kokenein copywriter näyttää miten räjäytät digibisneksesi kasvuun ja nostat tuloksiasi helposti jopa 30-1000%...
ilman loputonta sisällöntuotantoa!”

Kaikki vinkit, mallit, tarkistuslistat, esimerkit ja harjoitukset mitä tarvitset sisältöjesi kaupallisten tulosten moninkertaistamiseen… alkaen tänään!

Kirjoittaja: Mitro Patrikainen
Digivallankumous, Tampere

Katsoin kelloa hikeä tippuvassa ranteessani.

Minulla oli enää alle 24 tuntia aikaa kirjoittaa totaalisen veret seisauttava monisivuinen myyntiteksti, joka tehoaisi kerralla - tai epäonnistua jälleen kerran. Panokset olivat siis korkeammalla kuin koskaan ennen, mutta nyt ei enää peräännytä…

Mieleni laukkasi mahdollisuuksien ja epäilysten välillä… kunnes ymmärsin mitä minun täytyy tehdä -- ja se tulisi muuttamaan koko urani markkinoijana… vaikka en sitä vielä tiennytkään...


Digivallankumous, Suomen johtavat digibisneskouluttajat, olivat juuri lähettäneet sähköpostilistalleen viestin, jossa ”haetaan osaavaa markkinoijaa tiimiimme”. Sillä hetkellä tiesin, että tämä olisi tilaisuuteni päästä vihdoin testaamaan ja kehittämään omia taitojani.

Ikävä kyllä siihen asti kokemukseni digimarkkinoinnista rajoittuivat lähinnä vuosikausien mittaiseen putkeen jatkuvia epäonnistumisia: blogeja, jotka eivät lähteneet lentoon… mainoskokeiluja, jotka eivät olleet lähelläkään voitollisia… ja tuotteita ja palveluita, jotka tuottivat korkeintaan hippusia myyntiä.

(Joten jos sinulla on vastaavia kokemuksia, älä lannistu - näytän kohta miten pääset siitä tilanteesta ulos!)


Minun piti siis tehdä lukijaani MASSIIVINEN vaikutus erottuakseni satojen muiden joukosta… ja se oli tehtävä nopeasti! Enkä halunnut päästää tilaisuutta käsistäni - mikä ihme avuksi, joka takaisi lopputuloksen?


Tiesin, etten takuulla erottuisi muiden hakijoiden joukosta vain lähettämällä mitättömän CV:ni. Siinä ei ollut mitään erityistä hurrattavaa (joten älä sinäkään mieti omaasi, ethän?).

Ehei, tällä kertaa lähdin rohkeasti kirjoittamaan kokonaista myyntisivua, jossa ”myytävä tuote” olin minä itse. Ja halusin nimenomaan tehdä vaikutuksen lähettämällä sen Digivallankumoukselle vain parin päivän sisällä heidän julkaisemastaan ilmoituksesta, jotta erotun edukseni.

Uuvuttavan kirjoitusrupeaman päätteeksi sain kuin sainkin henkilökohtaisen myyntisivuni valmiiksi, lähetin sen eteenpäin ja jäin odottelemaan henkeäni pidätellen.

“Tällä tavoin juuri myyvän kirjoittamisen taidot nostivat minut epäonnistujasta puolen miljoonan euron kampanjan myyntitekstien kirjoittajaksi!”

Arvaat varmaan miten siinä kävi - satojen loistavien hakijoiden joukosta minut valittiin lopulta täysivaltaiseksi tiimin jäseneksi ja tässä minä istun, jälleen kirjoittamassa Digivallankumoukselle uutta myyntisivua samoilla opeilla.

Kun pääsin tekemään töitä Digivallankumouksen kanssa, se oli yksi urani isoimmista käännekohdista.

Sen jälkeen olen päässyt kirjoittamaan artikkeleita, mainoksia, sähköposteja ja myyntisivuja tuhansien ja taas tuhansien ihmisten yleisöille, uudestaan ja uudestaan.

Itse asiassa, ihan äskettäin pääsin kirjoittamaan myyntisivun ja mainokset Digivallankumouksen uusimpaan tuotelanseeraukseen, josta tuli lopulta Suomen ehkä suurin verkkokoulutuslanseeraus ikinä.

Tämä lanseeraus tuotti n. puoli miljoonaa euroa myyntiä parissa kuukaudessa, mikä on jokseenkin ennennäkemätöntä verkkokoulutustuotteelle Suomessa niin lyhyessä ajassa.


Tässä tuloksessa aivan keskeistä roolia esitti - mikäs muu kuin äärimmäisen myyväksi hiottu copy!


Ja NYT: haluan jakaa kanssasi juuri ne samat salaisuudet myyvien sisältöjen takana!


Ja näyttää tismalleen kuinka käytät myyvää kirjoittamista kaikessa tuottamassasi sisällössä — artikkeleissa, videoissa, myyntiteksteissä, some-postauksissa jne. Kun teet näin järjestelmällisesti, huomaat miten bisneksesi tulokset kasvavat huomattavin harppauksin!

Mutta nyt riittää itsestäni puhuminen, haluat varmaan tietää mitä tekemistä tällä on omien tarpeidesi ja tavoitteidesi kanssa…


Miksi myyvä kirjoittaminen eli copywriting kuuluu markkinoijana aivan tehtävälistasi kärkeen!

Arvaan, että sinulla on nytkin tosi paljon kattiloita tulella.

Sinun pitäisi saada lisää kävijöitä nettisivuillesi, hoitaa firmasi byrokratiaa, kehittää uusia tuotteita, vastata asiakkaiden kysymyksiin…

...puhumattakaan ns. normaalin elämän vaatimuksista kaiken tämän päälle!

Kumma juttu: jokapäiväinen listasi ns. pakollisista tehtävistä ei tunnu koskaan lyhenevän, ainoastaan pitenevän - vai mitä!

Käykö sinullekin niin, että sellaisessa tilanteessa helposti lipsahdat tekemään pikkaisen kaikkea mutta asiat eivät silti etene?

Ehkä jopa hetkellisesti lamaannut kaiken tekemisen paljouden ja hämmentävien vaihtoehtojen edessä:


“Eihän tästä tule mitään - en edes tiedä mistä aloittaa. Miten ikinä saan bisnekseni tuottamaan!”

Tähän ON selitys. Siksi haluankin muistuttaa sinulle legendaarisen copyn kirjoittajan John Carltonin sanoin:


Mitään ei tapahdu ennen kuin copy tulee kirjoitetuksi!

John Carlton

Copywriter

Copy - ja erityisesti ns. suora-copy - on sellaista sisältöä, joka on suunniteltu saamaan ihmiset toimimaan - kommentoimaan artikkeliasi, painamaan linkkiäsi… ja etenkin ostamaan sinulta!


Voit jopa luoda aivan täydellisen tuotteen… mutta lopulta mitään ei tapahdu... ellei copysi saa ihmisiä liikahtamaan ja ostamaan sitä.

Voit toki aina hankkia lisää kävijöitä… mutta tuhlaat vain aikaasi ja rahaasi, ellei copysi tuo sinulle asiakkaita - ja rahaa.


Jos luot tällä hetkellä mitä tahansa sisältöä...


Suora-copyn hyödyntäminen siinä hommassa on systemaattisin ja tutkituin tapa tehdä sisällöstäsi välittömästi vaikuttavampaa.


Esimerkiksi, mitä jos sinun ei tarvitsisi tuskailla yrittäessäsi keksiä artikkelillesi mukaansatempaavaa aloitusta...


Vaan tietäisit tasan tarkkaan, mitkä "aloituskoukut" ovat toimineet tuhansien testien perusteella kaikkein parhaiten?


Tällaisiin kysymyksiin löydät vastaukset suora-copyn "maailmasta"!


Ja ajattelepa vielä...


Copysi on ensimmäinen asia minkä asiakkaasi näkevät - ja siksi tärkein!

Juuri siksi copyn kirjoittaminen on käytännössä erityisesti digiyrittäjän kaikkein tärkein taito!

Ja hyvän ja huonon copyn ero on kuin päivällä ja yöllä!

  • Copy ratkaisee sen, käveleekö kauppapaikkaasi yksi asiakas vai sata asiakasta sen jälkeen kun olet mainostanut sitä
  • Copy ratkaisee sen, ansaitsetko 1000€ vai ansaitsetko 10 000€… täsmälleen samalla vaivalla!
  • Copy ratkaisee sen, onko sinulla yrittäjänä varaa ottaa lomaa, vai pitääkö sinun jatkaa töiden tekemistä loma-aikoina ihan vain elättääksesi perheesi
  • Copy ratkaisee sen, uskallatko ylipäätään julkaista mitään (peläten, että sisältösi ja tuotteesi haukutaan lyttyyn), vai julkaisetko tuotoksesi itsevarmana siitä, että ihmiset rakastavat niitä ja ostavat sinulta!

​Kilpailu markkinoilla kovenee hellittämättä - kuukausi kuukaudelta, vuosi vuodelta kilpailutilanteesi tulee aina vaan haastavammaksi.

Mutta ajattelepa tätä!

Jos esimerkiksi kaikki ns. kilpailijasi tekevät vaikkapa videoita lonkalta improvisoiden (ja useimmat tekevät niin koska eivät paremmasta tiedä)...

Ja Sinä taas olet oivaltanut muutamia tärkeimpiä suora-copyn menetelmiä, ja teet skriptattuja (mutta silti luonnolliselta kuulostavia) videoita…


Kuinka hyvin silloin erotutkaan kaikesta siitä keskinkertaisesta sisällöstä, jota Internet on ääriään myöten pullollaan?

Vähäisilläkin copy-taidoilla erotut nettimaailmassa kuin kymmenen kilon lohenvonkale hyppäämässä ylävirtaan, kun kilpailijasi näyttävät silleiltä purkissa!


Ja sama pätee ihan kaikkeen: webinaareihin, sähköposteihin, videoihin, tuotekuvauksiin, pitcheihin sijoittajille… ihan kaikkeen, mitä yrittäjänä teet ja missä haluat saada tulosta aikaan!

Jos nyt näet kuinka tärkeitä copy-taidot ovat sinulle, jatka eteenpäin, niin annan sinulle parhaat vinkkini loistavan copyn kirjoittamiseen…


Näin luot copya, joka tuottaa vastustamattomia ostoryntäyksiä ja kuulostaa silti luonnolliselta - sinulta!

Nyt olet nähnyt, kuinka loistava suora-copy tuotti 500 000 euron tuotelanseerauksen tulokset.

Ja näit kuinka loistava suora-copy voi tuottaa tuhansia euroja joka kuukausi, vaikka yleisön koko olisi tasan yksi - niin kuin minun tapauksessani, kun ”myin” itseäni Digivallankumoukselle myyntisivullani.

Mutta mitä sitten todellisuudessa vaaditaan loistavan copyn kirjoittamiseen?

Ja miten suora-copya käytetään rakentamaan myös ihan vain yhden hengen bisneksiä, tai luomaan massasta erottuvia artikkeleita tai videoita?

Erilaiset (erinomaiset) tulokset vaativat erilaista lähestymistapaa.

Tässä on hyvä esimerkki tyypillisestä (suomalaisesta) tavasta kirjoittaa otsikoita:

“Ravitsemuskurssi on verkkokurssi, jonka on tarkoitus helpottaa elämääsi tässä ristiriitaisten ravitsemusneuvojen täytteisessä maailmassa.”

Tämä copy voisi toimia hyvin ihmisille, jotka puhuvat juuri noin - “minä haluan helpottaa elämääni ristiriitaisten ravitsemusneuvojen täytteisessä maailmassa!”

Paitsi että…

Normaalit ihmiset eivät KOSKAAN, missään tilanteessa puhu noin kuivan virallisesti!

Tästä löytyykin vihje loistavaan copyyn: se kuulostaa aina luonnolliselta ja puhekieliseltä.


Jos sinulla on mitään ainutlaatuista, niin se on oma äänesi.

Loistava copy tulee ytimestäsi. Se syntyy sinun tahdostasi saada vapautta, levittää sanomaasi ja auttaa ihmisiä.

Sen takia loistava copy kuulostaa juuri Sinulta.

Itse kun opin tämän, se oli valtava helpotus. “Vautsi, mun ei tarvitsekaan matkia mitään pölynimurikauppiasta saadakseni kauppaa!”


Ja sitten kun luot sisältöä, joka on autenttista Sinua - vaikka se olisi myyvää sisältöä - saat mahdollisilta asiakkailtasi kiitosta.


Katso vaikka esimerkkinä muutama kommentti, jota myyvä sisältömme on saanut:

On kuitenkin olemassa keinoja käyttää sitä omaa ääntäsi mahdollisimman tehokkaasti…


Näin saat käyttöösi ne samat otsikko-, myyntisivu- ja tarinamallit, joiden tehoa on hiottu jo yli 100 vuotta!

Suora-copya on tutkittu paljon.

Jo kymmeniä vuosia sitten markkinoijat A/B-testasivat myyntikirjeitä, eli lähettivät postissa kahta erilaista myyntikirjettä eri vastaanottajille, ja mittasivat, kumpi kirje toimi paremmin.

Nykyään tällaista testaamista tehdään aikaisempaa enemmän (koska se on helpompaa netissä).

Tästä syystä suora-copyn asiantuntijoille on muodostunut hyvä käsitys siitä, mitkä otsikot toimivat parhaiten, miten mikä tahansa teksti kannattaa avata, mikä saa ihmiset ostamaan psykologisella tasolla jne.


​Helpottaisiko se sinunkin tekemistä, jos tietäisit, mi​tkä menetelmät toimivat, ja mitkä eivät?

Nämä asiantuntijat ovat jakaneet löydöksiään omissa kirjoissaan ja omille asiakkailleen.

Sinä voit yrittää etsiä tätä tietoa copyn kirjoittamista käsittelevistä kirjoista…

Ja yrittää soveltaa sitä suomalaiseen makuun...

Mutta sinun ei tarvitse, koska olemme koonneet parhaat mallit yhteen, ja annamme ne asiakkaillemme.

Tähän kokoelmaan lukeutuu mm:

  • Valmiita otsikkomalleja, jotka herättävät ihmisten huomion (joitain näistä malleista on käytetty vuosikymmenien ajan, koska ne vain jatkavat toimimistaan!)
  • Tapoja päättää myyntitekstisi (eli klousata se myynti!) myyvällä, mutta itselle luontaiselta tuntuvalla tavalla
  • 3 ihmisiä eniten motivoivaa tekijää ja yli 30 psykologista ”vipua”, jotka saavat ihmiset toimimaan

Loistava copy kuulostaa juuri sinulta, mutta se myös noudattaa valmiiksi testattuja rakenteita ja malleja.

Sinulla ei ole mitään syytä toistaa samoja virheitä, jotka markkinoinnin asiantuntijat ja legendat ovat ratkaisseet jo aiemmin.

Valmiit mallit myös nopeuttavat suora-copyn kirjoittamista.

Kun unohdat tyypilliset kirjoitustavat, kirjoitat omalla äänelläsi ja käytät aivan tiettyjä, toimivia menetelmiä ja malleja…

Silloin alkaa todella tapahtua:

  • Jokainen julkaisemasi artikkeli, video tai SoMe-postaus saa enemmän huomiota
  • Pystyt julkaisemaan tuotteesi tai palvelusi itsevarmana siitä, että se ei floppaa
  • Sinun ei tarvitse kärsiä “tyhjän sivun syndroomasta”, koska tiedät, mitä sinun pitää sanoa, ja sinulla on valmiita esimerkkejä ja malleja, joilla saat tekstisi valmiiksi nopeasti
  • Teet loistavan ensivaikutelman juuri sellaisiin ihmisiin, jotka olisivat unelma-asiakkaitasi
  • Saat näytettyä myös muille ihmisille (etkä vain itsellesi) kuinka loistava juuri sinun tuotteesi tai palvelusi on
  • Et tarvitse valtavaa yleisöä, koska entistä useampi ihminen, joka “astuu maailmaasi”, ostaa sinulta
  • Sinun ei tarvitse arvata, mitä ihmiset haluavat kuulla, sillä TIEDÄT, mikä unelma-asiakkaitasi oikeasti kiinnostaa

Eikä tämä lopu vielä tähänkään…

  • Saat markkinointiarsenaaliisi sisältöä, joka tuo sinulle asiakkaita vielä vuosienkin päästä, koska loistava copy on ikivihreää
  • Saat autettua useampia ihmisiä (koska entistä useampi antaa sinulle huomionsa, oikeasti kuuntelee sinua ja antaa sinulle mahdollisuuden auttaa heitä)
  • Erotut massasta loistavalla sisällöllä, joka myös kuulostaa sinulta… ja mikä tärkeintä, todella tuottaa myyntiä!
  • Pystyt systemaattisesti kasvattamaan tuloksiasi helposti jopa 30% - 1000%, koska sinulla on testattu systeemi käytössä
  • Sinun ei enää koskaan tarvitse odottaa inspiraation iskemistä, koska tiedät, mistä aloittaa
  • Pystyt parantamaan kaikkia markkinointisi osia, koska loistavaa copya tarvitaan artikkeleissasi, videoissasi, SoMe-postauksissasi, mainoksissasi, myyntisivuillasi ja kaikessa julkaisemassasi sisällössä
  • Saat enemmän asiakkaita, koska pystyt mainostamaan enemmän, koska mainontasi tuottaa oikeasti voittoa (eikä ole vain kuluerä)

Kun parannat kaikkia markkinointisi osia edes pikkaisen, kaikki tekemäsi parannukset ikään kuin kasaantuvat.

Jos vaikkapa mainoksesi tuottavat edes 5% enemmän klikkauksia, laskeutumissivusi tuo sinulle 5% enemmän sähköpostikontakteja ja sähköpostisi tuovat myyntisivullesi 5% enemmän kävijöitä... osaatko laskea kuinka paljon enemmän myyntiä lopulta saatkaan?!
(Vinkki: vaikutus myyntiin ei ole vain 5% vaan paljon, PALJON enemmän…)

Kaikki tekemäsi parannukset kumuloituvat ja näkyvät lopulta myynnissä selvänä nousuna… koska kyse ei ole yhteenlaskusta vaan kertolaskusta!

Mutta nyt haluat varmasti kuulla keneltä näitä oppeja pääset opettelemaan...


Oppaasi copyyn: suomen kokenein suora-copyn mestari

Kun lähdimme luomaan loistavaa copy-koulutusta, mietimme aluksi, tekisimmekö sen itse, koska meillä on toki itsellämmekin kovaa suora-copyosaamista.

Mutta mieleemme tuli eräs meitäkin parempi henkilö tätä kurssia vetämään, jonka kanssa olemme tehneet jo vuosien ajan yhteistyötä.

Hän on Suomen kokenein ammattimainen suora-copyn kirjoittaja, Juho Tunkelo.

Juholla on yli 15 vuoden kokemus tältä alalta, sekä Suomessa että kansainvälisellä tasolla.

Hän on erikoistunut nimenomaan suora-copyyn, eli sellaiseen markkinointiin, joka suoraan tuottaa mitattavia tuloksia - enemmän liidejä, asiakkaita ja toistuvia ostoja.

Juho Tunkelo

Direct Response Copywriter

Juho on auttanut myös lukuisia Suomen tunnetuimpia digiyrittäjiä ja kansainvälisestikin merkittäviä nimiä tekemään kovaa tulosta ja sen jälkeen edelleen parantamaan niitä (sieltä mainitsemamme 30-1000% parannussuhde juontuukin).

Jos näet erityisen suuria menestystarinoita suomalaisessa nettimarkkinoinnissa, on suuri todennäköisyys, että Juholla on ollut näppinsä mukana menestystä tekemässä.

Olemme itsekin tilanneet copya Juholta, ja saaneet huomata, kuinka se vaikuttaa ns. kassakoneen kilkatukseen välittömästi. :D

Ja Juho myös jakaa arvomaailman kanssamme. Hän ei opeta copyn kirjoittamista vain omaksi ja muutamien valittujen ihmisten hyväksi, vaan hänellä on suurempi missio muuttaa suomalaisen copyn laatua ja vaikutusta ihan kansallisella tasolla!

Siksi tuomme nyt yhdessä Juhon kanssa tätä elintärkeää osaamista ihan kaikkien menestystä janoavien ulottuville - jotta myös ns. tavalliset kuolevaiset saisivat myyntimyllynsä vihdoin hurjaan vauhtiin!

Saanko esitellä:

Copyvallankumous - Suomen kattavin
myyvän kirjoittamisen verkkokurssi!

Copyvallankumous on kiistatta Suomen kattavin myyvän kirjoittamisen verkkokurssi.

Se auttaa sinua systemaattisesti tuottamaan ennätystuottavaa markkinointia tekemällä kaikesta julkaisemastasi sisällöstä huomionarvoisempaa, mukaansatempaavampaa ja myyvempää.

Jos teet bisnestä netissä, tarvitset sisältöä, joka järjestelmällisesti tekee tuntemattomista kävijöistä faneja ja lopulta asiakkaita.


Copyvallankumouksessa saat kaikki perin pohjin testatut menetelmät ja täytä-vain-tyhjät-kohdat -mallit myyvän sisällön tuottamiseen (juuri suomalaiseen makuun).

Kun ilmoittaudut verkkokurssille, saat välittömästi:

  • 5 viikkoa copykoulutusta Suomen kokeneimmalta suora-copyn ammattilaiselta (+ 2 vuoden pääsy materiaaleihin!)
  • Yli 30 tiivistä koulutusvideota, joita voit katsoa koska tahansa vaikka omalla kännykälläsi
  • Lyhyet kertaustekstit (valmiit muistiinpanot!) jokaisesta videosta
  • Lukuisia esimerkkejä (loistavista myyntiteksteistä), tarkistuslistoja, harjoituksia, valmiita kaavoja, täytä-vain-tyhjät-kohdat kirjoitusmalleja ja paljon muuta

Tämä juuri omaan tahtiisi etenevä verkkokurssi ohjaa sinut tyhjästä sivusta alkaen aina valmiin myyntitekstin kirjoittamiseen, joka konvertoi jatkuvalla syötöllä tuntemattomia ihmisiä asiakkaiksesi.

Oivallat kurssilla lukuisia myyvän kirjoittamisen ydinperiaatteita, joita voit käyttää kaikessa sisällöntuotannossa. Ne todella kiinnittävät unelma-asiakkaidesi huomion, rakentavat luottamusta ja kasvattavat ostohalua.


Tässä vielä kaikki mitä saat - tarkemmin eriteltynä:


1

Johdanto myyvään kirjoittamiseen

Vaikka et olisi ennen kirjoittanut suora-copya… vaikka olisit kirjoittanut viimeksi koulussa äidinkielen oppitunneilla… tässä osiossa saat tarvitsemasi myyvän kirjoittamisen perusteet, joilla pääset vauhdikkaasti liikkeelle.

Tulet oivaltamaan mm:

  • Askel askeleelta, miten pääset luomaan tuloksia tuottavaa copya mahdollisimman nopeasti
  • Mitkä ovat suora-copyn 3 tärkeintä kulmakiveä (joita ei todellakaan opeteta äidinkielen tunneilla!)
  • Miten koostat ns. copy-teesin, joka selkeyttää kaikkea tulevaa sisällöntuotantoasi

2

Taustatutkimus: menestyksen edellytys!

​Jos olet koskaan tuijottanut tyhjää paperia yrittäen miettiä, mitä sinun kannattaa sanoa… se johtuu vain taustatutkimuksen puutteesta.

Taustatutkimuksen avulla pystyt selvittämään, mitä mahdolliset asiakkaasi haluavat kuulla… ja mitä sinun kannattaa sanoa luodaksesi ostohalua.

Tulet oivaltamaan mm:

  • Miten pääset eroon “tyhjän sivun syndroomasta”
  • Mitkä faktat ja tiedonmuruset ovat oleellisia myyntisivua suunnitellessa
  • Mistä tiedät, koska taustatutkimus on valmis (jotta pääsisit vihdoin kirjoittamaan)

3

Roolipelaaminen - avain ostajaasi vaikuttamiseen

​Jos haluat saada aikaiseksi myyntitekstiä, joka oikeasti vetoaa unelma-asiakkaisiisi, sinun täytyy tuntea heidät syvällä tasolla.

Tässä osiossa saat menetelmiä selvittää, mitä asiakkaasi oikeasti haluavat ostaa sinulta.

Tulet oivaltamaan mm:

  • Kuinka saat asiakkaidesi syvimmätkin halut selville, vaikka et pääsisi haastattelemaan heitä (ja vaikka sinulla ei vielä edes olisi asiakkaita!)
  • Miten käytät “mallintamista”, jotta sinun ei tarvitse rakentaa myyntisivuasi tyhjästä
  • Menetelmiä ja “roolipeliharjoituksia”, joiden avulla pystyt ikään kuin lukemaan asiakkaidesi ajatuksia

4

Näin luot vastustamattoman tarjouksen!

​Luomalla vastustamattoman tarjouksen (joka ei tarkoita samaa asiaa kuin alennus), saat tuotteesi tai palvelusi vaikuttamaan arvokkaalta ja edulliselta asiakkaasi silmissä.

Ilman vastustamatonta tarjousta ihmiset eivät osta, koska muuten tuotteesi vaikuttaa vain kalliilta kuluerältä.

Tulet oivaltamaan mm:

  • Vastustamattoman tarjouksen 5 tunnusmerkkiä
  • Kuinka saat asiakkaasikin näkemään kuinka arvokas tuotteesi tai palvelusi on
  • “60 sekunnin myyntikoukutus”, jolla todistat uskottavuutesi asiantuntijana

5

Kokoa vaikuttavat elementit konvertoivaksi kokonaisuudeksi

​Miten luot vastustamattoman otsikon, mukaansa imevän aloituksen, houkuttelevan tuote-esittelyn ja paljon muuta - tässä osiossa pääset rakentamaan loistavan myyntisivun kaikki tärkeimmät rakennuspalikat.

Tulet oivaltamaan mm:

  • 15 perinpohjin testattua valmista otsikkomallia, jotka herättävät huomiota, ja saavat ihmiset lukemaan eteen päin
  • Miten viestit tuotteesi ainutlaatuiset puolet niin, että asiakkaidesi on mahdotonta vertailla sitä “kilpailijoihisi”
  • Mikä elementti puuttuu melkein kaikilta suomalaisilta myyntisivuilta, vaikka se luetaan lähes AINA

6

Käytä psykologisia triggereitä, jotka laukaisevat ostoimpulssin

​Loistavan myyntitekstin kirjoittaminen perustuu ihan ihmispsykologiaan. Tässä osiossa saat tutkittua tietoa siitä, mikä saa ihmiset ostamaan.

Tulet oivaltamaan mm:

  • 3 tärkeintä motivaattoria, jotka saavat ihmiset toimimaan
  • 7 tutkitusti vaikuttavinta psykologista “vipua”
  • 22 ns. hook-templaattia, jotka tekevät sisällöstäsi koukuttavaa

7

Käytä strategista tarinankerrontaa myynnin vauhdittajana!

​Tarinoilla on ainutlaatuinen voima tempaista ihmiset mukaansa, saada heidät ymmärtämään uusia asioita, liikuttaa heitä emotionaalisella tasolla ja saada heidät luottamaan sinuun.

Sen takia tarinat ovat loistava väline missä tahansa markkinoinnissa. Ja tässä osiossa sinä tulet näkemään, miten maailman parhaat tarinankertojat, kirjailijat ja käsikirjoittajat suunnittelevat ja kirjoittavat tarinoita.

Tulet oivaltamaan mm:

  • 20 valmista tarinamallia, joihin lähes kaikki parhaat tarinat pohjautuvat
  • Miten saat tarinaasi tunnetta ja vaikutusvoimaa, joka välittyy lukijoillesikin
  • Yksinkertainen 4 kohdan tarinamalli, josta on helppo aloittaa, vaikka et olisi koskaan ennen kirjoittanut tarinoita

8

Nyt virtaamaan: konversioon johtava myyntisivun järjestys ja oikeaoppinen 'flow'

​Tässä vaiheessa kurssia sinulla on kaikki loistavan myyntitekstin elementit kasassa… Mutta mihin järjestykseen ne kannattaa laittaa? Ja miten kasaat ne niin, että lukija ei malta olla lukematta myyntisivuasi alusta loppuun asti?

Tulet oivaltamaan mm:

  • Myyntitekstin perinpohjin testattu oikea rakenne, joka johdattaa jopa tuntemattoman kävijän faniksi ja lopulta asiakkaaksesi asti
  • Miten saat myyntitekstisi soljumaan kuin vesiliukumäki - kun unelma-asiakkaasi aloittaa sen lukemisen (tai katsomisen), hän ei malta lopettaa ennen kuin pääsee loppuun asti
  • Miten teet myyntisivustasi “skannattavan”, jotta kiireisempi lukija pystyisi poimimaan tärkeimmät kohdat myyntisivustasi, ja innostuisi ostamaan sinulta niiden pohjalta

9

Copy-editointi: aliarvioitu metodi myynnin viimeiseen silaukseen

​Copy-editoinnilla varmistat, että myyntitekstisi varmasti puree ihmisiin. Mutta sinun täytyy tietää, mihin sinun kannattaa kiinnittää huomiota editointivaiheessa, jos haluat saada myyntitekstistäsi kaiken irti.

Tulet oivaltamaan mm:

  • Kokeneen copywriterin muistilista copyn editointiin - seuraa vain tätä listaa, niin pystyt editoimaan tehokkaasti, vaikka olisit aloitteleva copyn kirjoittaja
  • Miten varmistat, että copysi kuulostaa luonnolliselta
  • Miten tunnistat ja vältät pahimmat virheet, jotka tappavat myynnin ja saavat tuotteesi floppaamaan

10

Tehovinkkejä myyvään kirjoittamiseen

​Tässä vielä muutama tehovinkki myyvään kirjoittamiseen!

Tulet oivaltamaan mm:

  • Miltä näyttää visuaalisesti tehokas myyntisivu
  • Miten käytät visuaalisia elementtejä tehdäksesi myyntisivustasi entistä luettavamman ja huomiota herättävämmän
  • Miten kannattaa markkinoida oikeasti markkinoita mullistavaa tuotetta

Kurkkaa Copyvallankumous-verkkokurssin sisälle!

Copyvallankumous-verkkokurssin normaalihinta on 990€

Tämä kurssi tekee sinusta tositekijän mutta nämä bonukset tekevät sinusta jo ammattilaisen!

Jo pelkkä huikean kattava Copyvallankumous-kurssi antaa sinulle jo 100% riittävät eväät luodaksesi copya, joka tuottaa tuloksia ja näkyy suoraan myynnissäsi. Siitä ei ole epäilystäkään.

Mutta siltä varalta, että haluat tähdätä vielä pidemmälle…

Jos haluat tuottaa ihan ennätyssuuria markkinointikampanjoita…

Jos haluat olla se yrittäjä, jolta muut tulevat kysymään “salaisuuksiasi”...

Jos haluat kyvyn tuottaa loistavaa copya ennätyslyhyessä ajassa (ja haluat saada työsi valmiiksi vaikka ennen klo 12 päivällä)...

Olemme valikoineet sinulle erityislaatuisen kokoelman bonuksia, jotka saat ihan maksutta, kun ilmoittaudut kurssille nyt.

Saat Copyvallankumouksen kylkiäisinä ilmaiseksi mm:

Copywriterin tehtäväjärjestys - kopioi ammatti-copywriterin tapa toimia!

Copywriterin tehtäväjärjestys on kaikenkattava tarkistuslista, joka ohjaa sinut ihan alusta asti (tyhjältä sivulta) myyvän tekstin kirjoittamiseen ja viimeistelemiseen asti.

Tämä on sama tehtäväjärjestys, jota ammatti-copywriterit käyttävät, ja josta aloittelijat haaveilevat (antaa tyhjentävän vastauksen kysymykseen “kunpa tietäisin, mistä aloittaa!”)

10 miljardin euron “swipe file” - legendaarista copya mallinnettavaksesi

Tämä “swipe file” on kokoelma loistavia markkinointimateriaaleja, kuten mainoksia, sähköposteja, artikkeleita, myyntisivuja jne.

Mihin tarvitset tätä, jos Copyvallankumous on kurssina niin hyvä?

Ainut tapa todella kehittyä missään on ENSIN oppia menneisyydestä ja SEN JÄLKEEN katsoa tulevaan. Muuten tulet vain toistamaan samoja virheitä, joita muut ihmiset ovat tehneet ennen sinua.

Siitä syystä kaikki parhaat copywriterit, mainostajat, bloggaajat, kirjailijat yms. keräävät omaa swipe filea.

Kun itse kirjoitan mitä tahansa markkinointisisältöä, yksi ensimmäisistä asioista, joita teen, on että avaan swipe fileni. Sieltä löydän sadoittain eri myyntisivuja, mainoksia, sähköposteja yms.

Swipe filesta saat:

1. IDEOITA: Swipe file saa aivosi pörräämään, mikä auttaa sinua keksimään hyviä ideoita. Hyvät ideat johtavat mm. hyviin otsikoihin. Ja hyvät otsikot saavat ihmiset lukemaan!

2. KIRJOITUSTAPOJA: Swipe filesta näet, miten hyvät markkinoijat ja copywriterit "puhuvat" yleisölleen. Pystyt oppimaan esim. millä kirjoitustavoilla copywriterit tekevät pitkistä myyntisivuista lukemisen arvoisia, tai miten he saavat ostamisen tuntumaan riskittömältä.

3. RAKENNE: Swipe filea tutkimalla opit hyvän myyntisivun/mainoksen/tms. rakenteen. Kun sinulla on rakenne mielessä, se antaa selkeän suunnitelman kirjoitustyöllesi. Ja hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, vai mitä?

4. MARKKINOINNIN PSYKOLOGISET PERIAATTEET: Pääset myös tutkimaan, MINKÄ TAKIA hyvät myyntisivut/mainokset/yms. toimivat. Kun sisäistät nämä periaatteet hyvän markkinointisisällön takana, markkinoinnista tulee sinulle luontevampaa. Nämä periaatteet ovat universaaleja aiheesta, markkinasta ja sisältöformaatista riippumatta. Niitä käytetään kaikessa markkinoinnissa.

Tästä sinä saat valmiin swipe filen, joka sisältää useita maailman parhaiten toimineita mainoksia, myyntisivuja ja muuta copya!

E-kirja: Myyvän sähköpostin strategiat

Myyvän sähköpostin strategiat on Suomen ensimmäinen käytännön kirja sähköpostimarkkinoinnista. Jos sinulla on sähköpostilista, tai haluaisit kerätä sähköpostilistaa, tästä kirjasta saat konkreettisia vinkkejä, joita voit alkaa käyttämään vaikka tänään!

Copyvallankumous-kurssissa on myös moduuli sähköposti-copyyn liittyen, mutta tämä kirja vie tämän erityisaiheen vielä paljon, paljon syvemmälle.

Ja saat sen kurssin kylkiäisenä täysin veloituksetta!

ARVO: 44€

Copyvallankumous live-seminaarin tallenne

Saat myös tallenteen koko päivän kestäneestä Copyvallankumous-seminaarista, jossa Juho pureutui entistä syvemmälle loistavan copyn saloihin.

Tässä seminaarissa, jonne pääsystä maksettiin jopa 490€, Juho jakoi mm:

  • Uusimpia copywriting-menetelmiä maailmalta (joihin Juholla on harvinainen pääsy sisäpiiriläisenä)
  • Yhden myyntisivun tarina - ennen ja jälkeen (yksityiskohtainen katsaus siihen, miten keskinkertaisesta copysta saa loistavaa!)
  • Menestyksekkään myyntitekstin syväanalyysi - Mikä saa myyntisivun toimimaan ...pala palalta!

...ja paljon, PALJON muuta!

ARVO: 490€

Kun lasketaan yhteen Copyvallankumous-kurssin, Myyvän sähköpostin strategiat -e-kirjan ja Copyvallankumous-seminaarin normaalihinnat...


Koko Copyvallankumous-kurssin arvo bonuksineen on siis 1524€, mutta todella arvostamme sitä, että olet ottanut osaa Copyvallankumouksen ilmaiseen koulutukseen.

Siksi siitä palkintona pääset kurssille tänään paljon, PALJON edullisempaan hintaan.

Kun ilmoittaudut kurssille, sinua varmaan kiinnostaa tietää, millaisia tuloksia voit odottaa...


Mistä tiedät, että Copyvallankumous tekee myös Sinulle todellisen tulosten vallankumouksen? Todisteet.

Kuten olet saattanut arvata, Juho käyttää näitä samoja menetelmiä kirjoittaakseen copya asiakkaille, jotka maksavat hänelle joka kuukausi tuhansia euroja (ja vieläpä aivan mielellään, koska tietävät sen tuottavan heille monin kerroin lisää).

Tässä on vain muutama kommentti Juhon asiakkailta:


Juho on markkinointikoukkujen mestari ja hän todella tietää miten ihmiset saadaan tarttumaan tarjoukseen. Jos sinulla on tarve tehdä myyntiä heti eikä joskus, et löydä ketään parempaa avuksesi. Juho on aina nopea, tehokas ja ammattimainen.

Jon Nastor

HackTheEntrepreneur.com, Kanada

Juholla on selvästi lahja tähän hommaan… todella laajat taidot… luotto-copywriterini, suosittelen erittäin korkealle!

Gideon Shalwick

Splasheo.com, Australia

Juho teki ajatuksenvirrastani ja ranskalaisista viivoistani oikean myyntitekstin. Minimaalisin muutoksin sain copysta juuri itseni näköisen. Lisäksi sain arvokkaita vinkkejä itse tuotteen sisältöön ja sen kehittämiseen. Suosittelen!

Aleksi Hentilä

FitnessAkatemia.fi

Aivan hämmästyttävää… miten hyvin tämä kaveri kirjoittaa. Juho todella tietää miten kirjoitetaan copya, joka motivoi ihmisiä ja saa ostamaan. Lisäksi hän tekee aina enemmän kuin lupaa.

Dan Lyons

Podcaster, UK

Koulutus oli hyvin käytännönläheistä, mikä oli hienoa! Opimme todella paljon ja saimme runsaasti ideoita. Opimme erityisesti pitämään asiakkaan aina mielessä, rakentamaan viestin tarkkaan ja riisumaan epäolennaiset tiedot pois viestin tieltä.

Antti Akonniemi

Kisko Labs


Jos et ole vielä arvannut, nämä suora-copymenetelmät ovat toimineet erinomaisesti myös meidän, Digivallankumouksen tuotelanseerauksissa!

Koska Digivallankumouksessa harvoin myymme tuotteita puhelimessa tai kasvotusten, meillä täytyy olla todella ainutlaatuisen hyvää sisältöä kaupan tekemiseksi.

Käytämmekin suora-copyn menetelmiä kaikissa artikkeleissamme, videoissamme, webinaareissamme sähköposteissamme, mainoksissamme ja myyntisivuillamme.

Tässä pari esimerkkiä suora-copyn voimasta Digivallankumouksen omassa toiminnassa...


Kuinka saimme kurssimme erottumaan todella kilpailluilla markkinoilla, ja tuottamaan kerralla lähes 55 000€ myyntiä!

Halusimme auttaa yleisöämme saamaan enemmän kävijöitä ja asiakkaita. Siitä ajatuksesta syntyi Kannattava Facebook-mainonta -kurssi, koska itse käytämme paljon Facebook-mainontaa.

Haasteena kurssin myynnissä kuitenkin oli, että markkinoilla on valtavasti erilaisia Facebook-mainontakoulutuksia ja -palveluja.

Miten siinä erottuu joukosta?

Erittäin tarkkaan mietityn copyn avulla saimme viestittyä yleisöllemme kuinka omalaatuinen ja tehokas opettamamme mainontamenetelmä oikein onkaan.

Kurssin myynnin edistämistä auttoi erityisesti Juho Tunkelo, joka kirjoitti oivaltavan ja loistavasti konvertoivan myyntisivun kampanjaa varten.

Pelkästään julkaisukampanjassa kurssi tuotti 54 536€ myyntiä, ja sen jälkeen se tuottanut tuhansia euroja enemmän.

Kuvakaappaus Campwiresta, jonka kautta kurssia myytiin

Yli 25 000€ pelkän tekstin voimalla?

Keväällä 2019 lanseerasimme uuden tuotepaketin, Verkkokurssibisnes Masterclassin.

Käytimme lanseerauksessa vain myyntisivua, muutamia Facebook-mainoksia ja sähköposteja (jotka lähtivät alle 5000 ihmiselle, jotka olivat liittyneet sähköpostilistallemme).


Ne olivat kaukana täydellisestä, koska halusimme vetää rennon kampanjan...


Mutta koska tiesimme kaikkein olennaisimmat strategiat esim. sähköpostien kirjoittamiseen (jotka sinäkin löydät Juhon Myyvän sähköpostin strategiat -oppaasta), kampanja päättyi onnellisesti!

Tykkäämme käyttää videoita ja webinaareja, mutta tämä kampanja tuotti pelkän tiukan kirjoitetun copyn avulla n. 25000€ myyntiä.

Kuvakaappaus Campwiresta, jonka kautta suurin osa kaupoista tehtiin


Totuus on, että loistava copy on ollut erittäin keskeisessä roolissa kaikissa kampanjoissamme. Ilman sitä samanlaista menestystä tuskin olisi tullut - sitä on myös kokeiltu…

Mutta nyt - haluamme antaa myös sanojemme tueksi sinulle takuut...


Copyvallankumouksen “Suomen paras copykoulutus” -takuu

Älä mieti enää pidempään, sillä voittoja tehdään tarttumalla toimeen.

Ota nyt Copyvallankumous “testiajolle” kokonaiseksi 30 päiväksi, 100% riskittä - kannamme itse kaiken riskin puolestasi.

Ilmoittaudu siis heti kurssille ja tutustu koulutuksen antiin - voit miettiä myöhemmin haluatko pitää sen.

Ja jos sinulla on jo myyntisivu tai yleisöä, ehdit ihan hyvin testaamaan kurssin oppeja käytännössä kurssin takuun puitteissa, ja nähdä kuinka hyvin tuloksesi kasvavat.


Kokeile vaikka "60 sekunnin myyntitarinaa" tehdäksesi välittömän vaikutuksen skeptisimpäänkin lukijaan! ;)

Jos kurssin käytyäsi ja sen antia käytäntöön testattuasi olet sitä mieltä, että tämä ei ole mielestäsi silmiä avaavin, käytännöllisin ja tuloksia tuottavin myyntikoulutus, mitä olet koskaan käynyt... siinä tapauksessa emme edes halua pitää rahojasi.

Sinulla on 30 päivää aikaa pyytää kaikki rahasi takaisin - emme edes kysy syytä, jos haluat jostain syystä sijoituksesi takaisin.

Miksi voimme luvata tällaista? Koska tämän kurssin käyneet lasketaan jo sadoissa, ja tyytyväisyys näkyy jo kurssin kommenteissa - häviävän pieni osa on edes ajatellut takuuta.


Mutta parasta on tietysti kuulla se heiltä itseltään…


Älä usko pelkästään meitä, kuuntele ihmeessä edellisten kurssilaisten kokemuksia ja tuloksia!

Lähdin Copyvallankumoukseen, koska tiesin, että se mitä teen, on tosi hyvää, mutta mulla ei ollut tarpeeksi asiakkaita.


Tässä kurssissa on eniten hyötyä ollut siitä, että olen opetellut, miten tehdään taustatutkimusta, jonka jälkeen myyntisivun kirjoittaminen on itse asiassa paljon nopeampaa kuin aikaisemmin.


Mulla on just päättynyt kampanja, jossa myin laulukursseja eri puolella Suomea Copyvallankumouksen opeilla. Erityisen tyytyväinen olen siihen, että Helsingin kurssini tuli TÄYTEEN, koska se on kilpailluin paikka.

Riikka Hänninen

Laululähde

Hei,

Olen Siiri Haas, ratkaisukeskeinen terapeutti Helsingistä.


Olen hyvin tyytyväinen päätökseeni ostaa Copyvallankumous-verkkokurssi. Olin vasta aloittanut digituotteiden alalla ja tarvitsin hyvää ja kokonaisvaltaista opetusta hyvien tekstien kirjoittamisessa.

Harkitsin ensin hyvin perusteellisesti, kannattaako ostaa siksi että hinta oli ainakin minulle tosi korkea. Tarvitsin kuitenkin hyvin kattavaa ja tehokasta copy-kurssia, oheistettuna ohjeilla niin myyntisivun kirjoittamisesta kuin sähköpostin kirjoittamisesta, ja kaikista muista teksteistä siltä ja väliltä. Copyvallankumouksessa on ohjeita aloittelijalle ja jo kehittyneelle copyn kirjoittajalle.


Copyvallankumouksen vaikutuksesta tuotan laadukasta tekstiä ja olen saanut itsevarmuutta kirjoittamiseen. Copyvallankumouksen ansiosta on verkkokurssini myyntisivu Ylikiltteydestä itsekunnioitukseen tuottanut ensimmäiset eurot tililleni.

Siiri Haas

Mammapai.com

Käyttämällä Juhon kurssilla opettamia menetelmiä tein myyntisivun, jolla tienasin 3000 euroa kolmessa päivässä.


Mietin kurssin ostamista viimeiseen hetkeen asti, mutta heti kurssimateriaalia katsoessani tajusin, että se oli juuri se puuttuva palanen, jonka tarvitsin.


Aiemmin tunsin suurta epävarmuutta siitä, mitä myyvää tekstiä kirjoittaessa pitää sanoa, miten asiat kannattaa ilmaista ja missä järjestyksessä.


Punainen lanka puuttui.


Tuntui, että arvailin ja sohin sokkona pimeässä.


En osannut muiden myyntitekstejä lukiessani arvioida, ovatko ne hyviä ja tuottavatko ne rahaa. Ihmettelin, miksi lukiessani ns. ammatticopywriterien tekstejä en tuntenut innostusta.


Mieleeni hiipi ajatus, että ehkä heilläkään ei ollut sitä viimeistä viisasten kiveä copyn kirjoittamisessa.


Copyvallankumouksen täsmäohjeilla ymmärsin, miten copya kannattaa oikeasti kirjoittaa, joten pystyin lopettamaan arvailun. Se tuotti heti tulosta.

Sanna Väätänen

Ihanatsivut.fi

Näin saat sanoillasi aikaan jatkuvaa tulovirtaa ilman tyypillistä vuosien yritys-erehdys -kierrettä tai tuhansien eurojen pulittamista ammatti-copywriterille

Myyntiä tuottavan suora-copyn kirjoittaminen on ikivanha arvokas taito. Kymmeniä ja taas kymmeniä vuosia on testattu markkinoilla mitkä sanayhdistelmät johtavat myyntiin.

Siksi copya on ehditty tutkia paljon, ja siitä on kirjoitettu paljon - millainen myyntiteksti on tuottoisin, millaiset otsikot nappaavat huomion, millainen aloitus tempaa mukaansa, miten kauppa lopulta napataan, jne.

Copy-nörtit - kuten minä ja Juho - oppivat copyn kirjoittamista juuri opiskelemalla niitä suora-copyn legendoja ja heidän tekstejään - ja sitten soveltamalla niistä löytämiään oppeja.

Tässä on vain yksi ongelma: harvalla on sellaista määrää aikaa ja kärsivällisyyttä, että tuloksiin koskaan päästään!

Sinäkin joutuisit opiskelemaan vuosikausia copyn legendoja omaehtoisesti, olettaen että sinulla on vapaa-aikaa, ja SILTI siihen uppoaisi useita vuosia ennen kuin alkaisit nähdä todellista myyntiä omasta kynästäsi käsin.

Sillä erilaisia copyn kirjoittamisen periaatteita ja metodeja on käytännössä loputtomasti! Eikä mitään copy-alan korkeakoulua ole olemassakaan.

Eikä unohdeta, että kaikki parhaat copy-kirjat ovat englanniksi, joten sinun pitäisi vielä opit saatuasi itse keksiä miten soveltaa kaikki se tieto suomalaiseen makuun ja kulttuuriin sopivaksi. Lopulta sinun täytyy kysyä itseltäsi:

Haluatko tietää kaiken copyn kirjoittamisesta… vai juuri tarpeeksi, että alat nähdä tuloksia?

Kaikkea sinun EI tarvitse tietää!

Koska kun opit kirjoittamaan “tarpeeksi hyvää” copya (sekin on jo yleensä huomattavasti parempaa kuin suurin osa netin sisällöstä), saat jo tuloksia, ja voit siirtää huomiosi vaikkapa uusien asiakkaiden hankkimiseen tai nykyisten auttamiseen.

Epätäydellinen copy, joka myy keskivertoa paremmin, on 100% parempi kuin “täydellinen” copy, jonka oppimiseen ja tuottamiseen menisi vuosia hukkaan heitettyä aikaa!

Pitäisikö sinun sittenkin vain palkata joku kirjoittamaan copya puolestasi?

Tietenkin voit - ymmärrän hyvin kuinka houkuttelevaa olisi vain palkata joku kirjoittamaan myyntitekstisi puolestasi, säästäisit ehkä aikaa ja vaivaa.

Mutta jonkun palkkaaminen copya tekemään ei ole aina niin suoraviivaista kuin luulisi!

Sillä jos et ole itse opetellut copyn kirjoittamista, etkä ole vielä löytänyt omaa ääntäsi, silloin ei myöskään copywriterisi voi kirjoittaa sinun äänelläsi.

Myyntitekstistäsi tulee ehkä teknisesti pätevää, mutta se ei heijasta sinun ainutlaatuisia puoliasi.

Sen lisäksi, hyvät copywriterit eivät ole halpoja. He saavat vähintään 5000€ euroa kirjoittamistaan myyntiteksteistä, ja toisinaan myös prosenttiosuuden voitoista.

Copywriting on sellainen taito, josta maksetaan mielellään jopa 1000€ tunnilta.

Jos joku lupaa sinulle hyvää copya halvalla, se tuskin on hyvää copya.

Ja jos joku kirjoittaa sinulle copya, pystytkö tunnistamaan, onko hänen tuottamansa copy hyvää vai ei? Jos sinulla ei ole intiimiä copy-osaamista, se on käytännössä mahdotonta.


Nyt tarkkana: valitse se tie, jolla menestyt varmimmin, nopeimmin ja omilla ehdoillasi!

Sinulla on tasan kolme vaihtoehtoa mistä valita:

1. Käytä vuosia copyn omaehtoiseen opiskeluun vapaa-ajallasi: kirjoista, netistä surffaamalla ja tutkimalla kynä kädessä historiallisia myyntitekstejä. Toimii, jos sinulla on aikaa ja kärsivällisyyttä rajattomasti.

2. Palkkaa kallis ammatti-copywriter kirjoittamaan copysi, joka ei vastaa omaa ääntäsi, eikä sinulla ole keinoa saada selville, onko se copy edes hyvää vai ei (paitsi julkaisemalla sen myyntitekstin, ja heittämällä arpaa omalla kustannuksellasi).

TAI sitten teet sen fiksuimman siirron…

3. Lähde nyt Copyvallankumous-kurssille, jonka jälkeen osaat itse malleja seuraten lisätä myyntiäsi! Voit käydä kurssin niin lyhyessä ajassa kuin haluat, ja pääset välittömästi tuottamaan tuloksia suora-copylla… jo tästä päivästä eteenpäin!

Nyt tarkkana, jotta elämäsi tilaisuus päästä todellisiin tuloksiin ei pääse lipumaan ohi…


Saat 1524€ arvoisen paketin nyt hintaan 990€

Liity Copyvallankumoukseen tänään -
näe parempia tuloksia jo huomenna!

Yksi asia on varma: Copyvallankumouksesi alkaa vauhdilla!

Heti kun olet ilmoittautunut kurssille, pääset välittömästi kirjautumaan kurssille tietokoneellasi, tabletillasi tai vaikka kännykälläsi.

Saat saman tien katsottavaksesi kurssin ensimmäisen osan, joka sisältää jo 18 syväluotaavaa moduulia copywritingin saloista, alkaen ihan niistä perusteista, johon kaikki myyvä copy perustuu.

Copyvallankumous avautuu sinulle kolmessa vaiheessa 2,5 viikon välein, jotta saat optimaalisesti aikaa omaksua ja heti soveltaa kurssin oppeja.

Voit käydä kurssia omaan tahtiisi, mistä käsin tahansa, kunhan sinulla on tietokone tai kännykkä ja internet-yhteys.

Saat normaalin yhden vuoden sijaan peräti kahden (2) vuoden pääsyn verkkokurssille. Eli sinulla on vähintäänkin reilusti aikaa opetella kaikki tarvittavat tietotaidot ja pistää ne käytäntöön - omalla ajallasi. Joten vaikka aikasi olisi nyt vähissä, kurssitarjoukseen kannattaa tarttua heti!

Voit valinta itse maksatko kurssisi pääsymaksun kokonaan tänään tai vaihtoehtoisesti kuukauden välein kolmeen helppoon tasaerään jaettuna.

Kun painat alla näkyvästä napista eteenpäin, pääset vielä lukemaan kurssin mahtavan tarjouksen tiivistettynä, ja valitsemaan haluatko maksaa tutussa verkkopankissasi vaiko valitsemallasi maksukortilla. 

Kurssilla nähdään - laitetaan yhdessä copysi tuottamaan tuloksia!

KYLLÄ, haluan nähdä myyntini räjähtävän nousuun, saada ennätysmäärän asiakkaita juuri omille tuotteilleni ja jättää jälkeni tähän maailmaan!

Valitse maksutapasi ja ilmoittaudu kurssille nyt:

JOUSTAVA MAKSU

3 kuukausierää

á

345

Tsemppiä copysi kehittämiseen ja nousukiitoa myyntiisi!

Mitro Patrikainen
​Digivallankumouksen copywriter ja markkinoija

PS. Loistava suora-copy on yhdistävä tekijä kaikkien menestyneimpien digituotteiden takana, koska aivan ensimmäinen asia, minkä ihmiset näkevät, on se sisältö, jolla niitä tuotteita markkinoidaan… niiden copy!

Vaikka jotkut käyttävät vuosia copyn opetteluun yritysten ja erehdysten kautta, sinulla on nyt tilaisuus välttää kaikki se turha raataminen.

Fiksuimmille yrittäjille onnistumiset syntyvätkin ihan muutamissa päivissä, tunneissa tai jopa minuuteissa siitä tiedosta, mitä kannattaa tehdä oman sisällön kehittämisen eteen - juuri tällä hetkellä.

Kuvittele: olet muokkaamassa myyntisivuasi. Piipahdat Copyvallankumous-kurssilla hetken ajaksi, ja löydät juuri sopivan otsikkomallin sivullesi. Muokkaat otsikkoasi itsevarmana siitä, että se tulee vetämään unelma-asiakkaitasi entistä tehokkaammin puoleensa, koska sen otsikkomallin teho perustuu tutkittuun tietoon ihmispsykologiasta.

Tai sitten voit tehdä jotain muita pikaisia, mutta tehokkaita muokkauksia sisältöösi, kuten…

  • Lisätä artikkeleihisi ns. connectoreita, jotka saavat yhä useamman lukemaan tekstisi alusta loppuun asti
  • Käydä myyntisivusi läpi käyttäen ammattilaisten copy-editointiprosessia, jonka avulla tukit myyntisivusi pahimmat ”vuodot”
  • Kokeilla paria uutta psykologista ”vipua” seuraavassa mainoksessasi, jotka ajavat mainoskustannuksiasi alas

Copyvallankumous on täynnä tällaisia nopeita voittoja, joita pääset kokeilemaan vaikka tänään!

PPS. Jos kurssin aikana mieleesi tulee mitä tahansa kysyttävää, selvitettävää, erityistapauksia… voit jättää kuhunkin moduuliin kysymyksesi Juhon vastattavaksi. Lisäksi etuna aiemmista copyvallankumouksellisten ryhmistä useimpiin kysymyksiisi on jo valmiiksi vastattu joko kurssin kommenttiosiossa tai tallennetuilla kyselytunneilla!

Saat siis kurssisi mukana myös leikkaamattomat tallenteet kaikista Copyvallankumouksen aiemmista kyselytunneista, kun liityt nyt!

Copyright 2024, Digivallankumous   -   Tietosuojaseloste | Ota yhteyttä

>